joi, 14 aprilie 2011

A mai trecut o zi...

Inca o zi a mai trecut
Si totusi ceru-i inca mut
Inca o picatura a cazut
Si tu pe veci ai disparut
Vroiam doar sa-ti fie bine
Nu ma gandeam deloc la mine

Iarna iar a sosit
Eu ii zic un bun venit
Inca un fulg s-a asternut
Nu este deloc placut
E doar un frig
Ce-i foarte aprig...


Dar intr-o zi soarele tot rasare
Pe campii apare-un chip de floare..
Si sta acolo pana atunci cand moare...
Nu stiam ca poate fi atat de tare

Dar intr-o zi soarele tot rasare
Pana-n ziua atunci cand el dispare
Pe suflet eu am o apasare
Moartea leac deloc nu are..


Dimineata cand ma trezesc
Si pe iarba uda eu pasesc
Stiu ca eu mereu gresesc
Dar din viata nu lipsesc...
Ceru-i acu tot negru
De ce nu mai e albastru
Tot in juru' meu e un dezastru...

Dar intr-o zi soarele tot rasare
Pe campii apare-un chip de floare..
Si sta acolo pana atunci cand moare...
Nu stiam ca poate fi atat de tare

Dar intr-o zi soarele tot rasare
Pana-n ziua atunci cand el dispare
Pe suflet eu am o apasare
Moartea leac deloc nu are..

Vantul de la drum ma tot abate
De fericire nu am parte
Eu tot incerc dar nu pot razbate.
Pun capu' jos si-adorm pe spate...
Intr-o buna zi am s-ajung departe....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu