miercuri, 2 februarie 2011

Viata

Viata nu e asa cum vrei...
De-aia ai inceput sa tot bei...
Nu are rost sa-ti iei aceasta viatza
Chiar daca in inima ta e numai gheata.
Daca te uiti in jurul tau
Totul pare minunat
Dar daca te uiti mai bine totul e un cacat
Te-nteleg ca ti se face rau...
Dar n-are rost
Sa te agiti ca un prost
Sa-ti iasa totul bine
Gandeste-te mai bine
Sigur nu ti-e bine

Acum iti spun adio
In timp ce-l ascult pe Dio...
In lume am sa plec
In fata nimanui nu ma aplec...
Iau o chitara si pe scena apar
Viata mea nu e in zadar
Si acum iti dau in dar
Un cantec macar...

Un suflet amar ca al meu
Sa-l indulcesti este cam greu
Acum stau si ma uit cum soarele apune
Nu mai am chef nici macar de glume
Acu e chiar pe bune
De ce trebuie ca lumea sa-si bata joc
Asta nu este un joc

Acum iti spun adio
In timp ce-l ascult pe Dio...
In lume am sa plec
In fata nimanui nu ma aplec...
Iau o chitara si pe scena apar
Viata mea nu e in zadar
Si acum iti dau in dar
Un cantec macar...

Viata ta virtuala
E mult prea banala
Acum nu mai am incredere
In tine , Esti doar praf si pulbere...
Dar totusi deschide ochii si tu
Nu mai spune mereu nu
Tot ce vei vedea
As dori sa-ti cada ca povara grea
Vei vedea ca lumea nu e asa cum crezi
Treptat vei observa ca o sa incepi sa pierzi....

Acum iti spun adio
In timp ce-l ascult pe Dio...
In lume am sa plec
In fata nimanui nu ma aplec...
Iau o chitara si pe scena apar
Viata mea nu e in zadar
Si acum iti dau in dar
Un cantec macar...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu